joi, 21 octombrie 2010

Nevoie de maturitate!

Oare pe lumea asta exista baiat de 14 ani care sa se fi maturizat? WRONG! Intrebarea asta nu se pune niciodata. Logic ca nu exista. Cele mai bune exemple: experimentele din clasa mea. M-am chinuit cu reprosurile, minciunile, ipocriziile, nesimtirile si perversiunile lor 2 ani de zile, dar in al 3-lea an am explodat. Inca sunt un vulcan care erupe. Inca erup. De cateva ore curge lava incinsa prin ochii mei. As da orice sa ii schimb. Prefer de o mie de ori o clasa numai de fete in loc de ei. Ei bine, azi ne-a adus profa de mate testele la geometrie. Nu sunt prea mandra de nota mea. E mica, dar e a mea. Nu am copiat, dar recunosc ca nici nu m-am omorat cu exercitiile inainte ca sa ma pregatesc, dar cum ziceam, E NOTA MEA! Ei bine, colegii mei dragi au inceput sa comenteze. Asta nu m-a deranjat pentru ca stiu ca nota asta nu imi reflecta inteligenta si stiu ca pot mai mult, dar ma enerveaza simplul fapt ca eu nu isi vad de treaba lor. Urasc faptul ca ei comenteaza de notele mele[uneori] cand ei primesc faimosul 5 chiar daca stau cu cel mai tocilar copil din clasa si copiaza de la el..ha! asta se numeste prostie oameni buni. Sa ai ocazia sa copiezi la fiecare test, iar tu sa iei MEREU 5?/:)..Mda..nu ma priveste, dar cred ca am dreptul sa comentez si eu dupa tot ce am suportat la ei. Cat despre chiulit, ei bine, in clasa a 8-a C nu se poate chiuli. La fete ma refer. Baietii ne dau repede in gat. De ce? nu stiu..poate pentru ca ei nu s-au gandit sa chiuleasca si au ramas ca idiotii la ora de chimie.
Anyway..as vrea doar sa incerce sa se maturizeze. Sa isi dea seama de ce nu au prietene/iubite, de ce nicio fata draguta si inteligenta nu se ataseaza de comportamentele lor. Ei, insa, cred ca problema e la ele, nu la ei, Doamne fereste! Postarea asta nu stiu cata logica are, dar am simtit nevoia sa ma descarc si in alt mod, pe langa faimosul plans de nervi. Cred ca a mers.
^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu