sâmbătă, 9 octombrie 2010

FRIG!

A venit toamna. Cred ca am mai spus asta si in celelalte postari ale mele, dar de data asta vorbesc serios:)). Am iesit afara, cu gandul ca o sa am parte de scene amuzante cu prietenii, glume etc.  Nu a fost asa. Frigul a stricat tot. Am degerat. Ne strangeam toti intr-un colt ca niste muraturi. Ce naiba e asta?  Pe langa faptul ca, de la frig sper, unii dintre baieti aveau glume nesarate, tampite si de pusti de 8 ani, nu de oameni de 18 ani. Evident, au fost si parti amuzante, ca atunci cand ma bateam cu R. cu caciulile:)). Ciudat, dar amuzant. Am alergat, ca sa ne incalzim, era sa imi sparg dintii, ca altii sa se incalzeasca. M-am enervat, dar apoi am ras. Maine asteptam toti o portie de distractie dublata de o sticla de polar, din cinstea Anei:)).
^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu