duminică, 21 noiembrie 2010

Mar si scortisoara.

Stau. Ma gandesc. Ce sa mai scriu aici? Sa ma eliberez? Stiu! Sentimentele. Simt un miros ciudat. Dulce-acrisor. Simt o senzatie ciudata in stomac. Un sentiment foarte ciudat ma invaluie. Vad ceva. O imagine ciudata. Tot e alb. E ceata. Se vede o banca. Parca..parca..ninge peste ea. E un peisaj de iarna. Mhmmm. Iarna. Se cam leaga. Deodata mirosul de mar se combina cu unul de scortisoara. Ce bun. Sunt in transa. Pur si simplu hipnotizata. Dorm? Visez? Probabil. Cred ca incepe sa intre in mine spiritul acela de Craciun. Sentimentul ala care se lipeste de tine intr-un mod dubios de placut si care te poarta in alta lume timp de cateva saptamani. Brad. Vad un brad. Unul impodobit. DELIREZ!!! Ce nebunie. Scriu aici cuvinte care imi trec prin cap. Poate fara inteles, dar care se leaga. Ce naiba?! Sunt blocata in panza asta de sentimente neclare. E ca in melodia aia" The webs we weave"(asta ascult eu acum:D). Tradare? Nesimtire! Prostie..Profit maxim. Mda. Cei cu care mi-am petrecut vara, acum s-au descotorosit de jumatate de grup pentru ca au reusit sa faca rost de alte tipe cu pachete de tigari full in buzunare. Holy shit! I don't give a fuck anyway.. Acum observ ca daca il ai pe el langa tine, nu-ti mai pasa de nimic si nimeni. Esti doar tu si el. Voi doi. Restul lumii e intr-un borcan langa voi. E galagie, dar nu auziti nimic. Revin totusi la mirosul meu de mar si scortisoara si sentimentul de "zurgalaaaai" :)). O fuck, november please be good to me. Sorry, mi-a venit asta in cap. Faza e ca luna asta nu a fost stralucita. Certuri grave cu parintii, note maxim de mici, nici bulan nici nimic. Ma scufund in melodiile mele preferate. Cu scream cu tot, ma calmeaza. Vai ce ma mai calmeaza. Da-mi un CD cu ETF cu Ronnie Radke si oh fuuuck ma duc pe luema cealalta. Plutesc, fratilor. Mor. Nu va mai aud, nu imi mai pasa, nu nimic. Raman doar eu cu melodiile de pe CD. Melodii din care curg lacrimi de sange. Ca din mine. Simt rame pe fata mea. IHHHH. Sunt la pamant. Ma ridic. Dansez de nebuna. Mor. Simt sangele cum curge pe picior. Mda, stiu, suna emo, dar fratilor, scriu ce simt ce plm.
Gata. M-am descarcat. Talk to you later.
^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu