sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Is it love?

  V-ati gandit vreodata profund la ceva? Orice. Ati stat si ati analizat fiecare particica, fie buna, fie rea din acel "orice"? Ei bine, daca nu ati facut asta pana acum, am sa va zic eu cum e. Interesant. Magnific. Plictisitor. Amuzant. Coplesitor. Trist. Toate aceste sentimente puse la un loc, formeaza dragostea. Poate o sa fie cam siropoasa postarea asta, dar va spun ca e superb sa iubiti. Plangeti la inceput..va plictisiti..dar cand vedeti persoana aceea, uitati de tot. Eu inca sunt la acea perioada in care ma gandesc daca sa mai continui, daca e bine, daca va merge, daca isi bate joc sau nu, daca vrea ceva special si din cauza asta e cu mine, dar cand il vad, toate se duc si nu ma gandesc decat la un singur lucru: ce bine e la el in brate. Seara, cand ajung acasa, dupa o zi petrecuta cu el si prietenii mei, inca simt ca e langa mine. Stau, ma gandesc la el, apoi vine acel sentiment neplacut de"dar daca nu o sa mearga?". Brusc ma gandesc la "mai bine ii spun acum, decat sa incep sa tin din ce in ce mai mult la el si sa nu mearga si sa sufar mai tare apoi", dar aici intervine acea dragoste, oare? Pentru ca simt ca vreau si nu vreau sa ii zic asa ceva. Oare dragostea aia supermegaultra fuckin tampita care te face sa te doara orice cuvant care pare oarecum simplu intervine deodata si zice"STOP! Gandeste-te la el si atat!" sau sa fie doar frica? Intrebari la care nu voi afla niciodata raspunsul, poate, dar sunt inca in capul meu si nu vor sa iasa prea curand. Sunt atat de multe sentimente in capul meu. Sunt atatea intrebari. Sunt atat de PUTINE raspunsuri. Simt nevoia sa fug. Sa fug, sa ma ascund si sa stau singura pe viata, dar cand il vad,  imi schimb putin visul si apare si el. Brusc vreau sa fug CU EL. Greu, dar usor. Dureros, dar intr-un mod placut. This is love. O chestie fara inteles, ca postarea mea. Am scris cam tot ce aveam in cap, poate din cauza asta o sa vi se para un pic ciudat, dar cine e insituatia mea, intelege perfect.
^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu