luni, 10 ianuarie 2011

Finally o zi ok.

Azi am avut parte de o zi super tare. Am ras toata ziua, nu am mai stat deloc cu grija ca diriga ma pune sa ii dau numarul mamei sau mai stiu eu ce. In ore am ras de aberatiile unor colegi, in pauze am ras again si in 122 a fost genial. Eu si Visi ne jucam pe acolo, in timp ce Ando era foarte serioasa si din cand in cand mai radea de cat de duse eram noi doua, lucru care ne amuza foarte tare. Am facut lumea din jurul nostru sa zambeasca (o tanti era langa noi si radea de mama focului de felul in care andra imi baga manusa ei in gura sau de felul cum eu o dadeam cu ruj pe fata). A fost o zi geniala. Am lua si 9 la fizica(trebuia sa ma laud, nu?). Sper sa continue zilele astea asa pana la sfarsitul anului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu